A PSZICHIKAI HULLÁZÁSOK ÉS PSZICHIKAI BETEGSÉGEK

1. A memóriazavartól a demenciáig

Amikor elkezdődik a memória zavar, elválik a kapcsolódásunk a lélekkel és az nem tud kifejeződni a fizikai világban. Egy biológiai különprogram kezd el futni és beszűkül a tudat.

Kérdések, amik ilyenkor felmerülnek:

  • Mi az, amit nem tudok megkapni, amit akarok? (Elvesztek mindent)
  • Mi az, amit nem tudok elengedni? (Kudarc, igazságtalanság)

Ez a kettős, ellentétes hatás éri egyszerre az embert, ettől a folyamattól megzavarodik, majd nem tud már tájékozódni térben és időben. (Pl. nem talál haza.) Elszakad a tér és az idő koordinációjától. 

Ekkor leáll a lélekkel való kapcsolat, ami egy mentális válaszreakció. Módosult tudatállapotba kerül azért, hogy ebből a mentális, majd testi gócból ne alakuljon ki daganat. Tehát elveszti ilyenkor az ember a tudatos jelenlétet. Ha jelen maradna ebben a zavarodott állapotban, akkor sejtszinten elindulna a rákos folyamat. A tudat-szűkült állapot tulajdonképpen egy önvédelmi folyamat, azaz nem tudja felfogni a konfliktusai súlyát. Ezzel időt nyer az ember, mert megszünteti az intenzív érzelmi kilengéseket. 

Ha a körülmények alkalmassá válnak a konfliktus megoldására, rövid idő alatt visszatér és újra meg tud nyilvánulni az intellektusa a “zombi” állapotból.

 

 

2. A hangulatváltozás

uralásának technikája

A testben minden megtalálható, ami a természetben, de fordítva nem így van..

A természetben egy valami nincs meg, ami az emberben kezdetektől jelen lévő:

  • szellemiség
  • tudat
  • öntudat

A testi-fizikai alá van rendelve a magasabb szintű szerveződésnek. Csak az ember képes önmagára, mint létezőre reflektálni. Megjelenik nála a belső szándék a változtatásra. Képes a külső megváltoztatására is. 

3. Hogyan kerüljük el a demenciát vagy az Alzheimer kórt?

Felfigyeltél már arra, hogy mostanában feledékeny vagy? Nem tudod hova teszed a dolgaidat, vagy nem emlékszel néhány dologra, pedig nem rég történtek?
Hogyan kezdődik a demencia? Miért fordul a személyiség demens állapotba? Hogy hívják másképp ezt az állapotot? Mik a kezdeti tünetek és miért? Mit játszik ilyenkor az elme és mi történik a test biokémiájában?

GYAKORLAT, HOGY MEGELŐZD, VAGY GYÓGYÍTSD A FOLYAMATOT:

8 gyógyító kulcs a hétköznapokhoz:

1. Ma tudatosan átélem a szeretetet.
Ha valaki udvariatlan, türelmetlen, rosszindulatú volt velem, nem válaszolok neki indulattal, látom az ő sérülésit is.
2. Ma jót kívánok az ellenségeimnek.
Ha találkozom valakivel, aki alattomos módon, vagy nyíltan ellenségesen viselkedik velem, annak jót kívánok (legyen az a családom tagja, a szomszédom, a barátom vagy a közelemben élő idegen).
3. Ma alaposan átgondolom, majd óvatosan fogalmazom meg azt, amit mondok.
Gondosan megválogatom a szavaimat. Nem fogok pletykákat terjeszteni, nem minősítek senkit és udvariasan, szelíden kommunikálok, csúnya szavakat nem használok.
4. Ma egy lépést teszek más felé.
Megtalálom a módját, hogy segítsek egy másik ember (testi-lelki-szellemi) terheinek a hordozásában. Keresek eszközöket, hogyan tehetném elviselhetőbbé az életét/napját.
5. Ma megbocsátok mindenkinek. (Elengedem a haragot, indulatot)
Megbocsátok minden nekem okozott fájdalomért. (Megbocsátom a múltban nekem okozott sérüléseket/károkat is).
6. Ma úgy bánok másokkal, ahogyan én is szeretném.
Nem teszek olyat másokkal, amit velem sem szeretném, hogy tegyenek.
7. Tisztelem a testem.
Kevesebbet fogok enni, betartom a mértéket. Csak egészséges ételeket fogok fogyasztani. Figyelek a tiszta víz fogyasztására és a légzésemre. Beiktatom a napomba a mozgást.
8. Ma szellemileg is növekszem.
Több időt szentelek az imákra és a meditációra. Fejlesztem magam olvasással, vagy videókkal. Elcsendesedek, hogy összekapcsolódhassak a lelkemmel és meghalljam a belső sugallataim.
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt